Just one day….


Ок!Денят като цяло си беше як подчти целия ден мерих улиците и се разкарвах насам натам хД По пътя за паметниците ставаше голяма простотия казах на Алекс да ме чакат на разклона на главния път моля ти се тоя разбрал на Студентското на разклона. Кво искате акъл сигурна съм,че Венци е щял да му избие зъбите хД После седнахме на полянката да пием бира е те да пият бира ма взе че заваля и решихме да отидем в заведението е единия с пържени картофки другия с кафе аз газарка пия бира хД

Прибирам се пребита и седнах да изгледам 2 от частите на Паднали Ангел.После пак ми звъннаха и ко айде пак излизай нахлузих на бързо една тениска и къси гащи и пак навънка.Пак ставаше голяма простотия изпих 4 кафета и ся няма заспиване има да спя утре на даскало ама ко да се прай

Айде аз вече ще лягам чеееееееее лошо става хД

Сладки сънща на всички хД ^^

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

