Рано сутрин….


Е добре 9 и 15 сутринта е не съм пила кафе и едвам гледам.Как се замъкнах до даскало честно незнам ама си беше доста трудничко.Е да пропуснах първи час и седях на хладното поне не ме измъчваха по география де хД.Добре да попитам и вас някой цигара има ли щото вече откачам а пък и ако има и кафе перфектно хД.А да впрочем ся се измъчвам в час по информатика с някъф проект.Леле тва си е същинско страдание.Колко ми се иска да съм втора смяна не е истина.Те сега си спят аз едвам гледам.Е то легнах и в 3 часа де ама кво да се прави 5 кафета и не ми се спеше едвам съм заспала.Сутринта чух само някой да ми вика на главата „Ставай за училище“ и „Айде бе ставай писна ми вече от твойто спане“ а също така и „Айде закъснявам вече“.Та в крайна сметка станах в 7 и 15 и си закъснях както трябва за даскало е добре това е за сега после още ^^

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

