Един изтощителен ден


Добре много е гадно когато седиш 3 часа права и преди това цял ден си обикалял като луд.

Е точно това ми се случи днес на мен на всичкото отгоре и за малко да си изгубя топчето на любимата ми обичка на пъпа.Не ми говорете аз мислех че съм го изгубила и знаете ли к’во??? Като се прибрах и тръгнах да се преобличам с пижамата падна от блузата.Направо започнах да пищя а през целия път омрънках т’ва топче на главите на всички.След голямото висене цял ден което беше концерта на хора в който пея просто отидох и умрях в едно кафе.И честно никак не ми се ставаше от там ама станах помотах се още малко с компанията и се прибрах.Сега просто мисля да си дръпна някой филм на компа да го обърна към леглото ми и да се тръшна и да умра хД

Е хайде лека и мека и сладки сънища на всички ако ми хрумне някой щуротия покрай филма може и да драсна още нещо хД

е кво искате все пак съм АЗ хД

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

