………


Добре един ден успя да се превърне от най щастливия в най ужасни и то защо???Защото умната ми сестра реши да се зинати и да не стане от леглото ,а аз умирам за сън.От толкова дни не съм спала като хората нуждая се просто от една дълга почивка.В училище е лудница и от там главата ми още повече.Учителите и те не знаят какво искат.Толкова ми е умарлушено че няма накъде.Кажете ми как може да има толкова нахални хора по тоя свят.Ти да му се молиш половин час да стане от леглото то да ти вика млъкни.Вече останах без гласни струни гърлото ме боли от викане и пак не стан от леглото.Оффффффффффф писна ми вече да завършвам и ако успея да си намеря свястна работа горе долу да ще си се изнеса в собствено жилище’

Чакам с нетърпение петък.Тогава съм на Белене и наистина ще си почина.Имам нужда да е тихо,спокойно и да съм с хората които обичам и уважавам нищо повече…..

Е добре късно е вече а аз утре съм на училище.Продължавам с неуспешните опити да я накарам да стане от леглото ми ;(

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

