One of the best days ^^


Последни дни бяха прекрасни от 24 май насам всичко ми е като в приказка.Прекалено прекрасно е за да е истнина,но май наистина е вярно.До себе си имам най пекрасния човек който съм срещала някога.Човек който наистина ме обича което до сега никога не ми се е случвало.Е поне знам че наистина е така.За мен той мина през самия ад.За което ми е доста гадно след като разбрах цялата история,но разбира се всичко продължава напред и е по хубво да не по глеждаш назад освен за хубавите моменти ^^.Надявам се винаги да е до мен.Да!Дори и това да означа да прекарам целият си живот с него.Даже знаете ли какво бих се радвала това да се случи.Даже доста.

Толкова ми е сладък обожавам да го гледам.Само като го видя и сърцето ме прескача бясно

One response to “One of the best days ^^

  1. Kalin Krystev

    Сладки сте .. Пожелавам ви много хубави мигове заедно. Помагайте си и се обичайте.. (:

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

