Един прекрасен уикенд ^^


Изминалите няколко дена може би бяха най прекрасните.Да знам че това е поредната лиготия която пиша но това съм си аз в момента. хД

Беше страхотно 4 дена постоянно с моето слънце и 3 нощи заспивах сгушена в него и първото нещо което виждах сутрин беше той.Как сладко спинка омотан в чаршафите.Не ми се тръгваше от Белене изобщо.Искаше ми се да остана там.Но няма как! Какво да се прави?Е да днес е понеделник,е сега почти вторник.Дам определено ми е криво когато не мога да се сгуша в него и да потъна в сладки сънища.Е остана още малко от учебната година някак да я изтикам и да изкарам 11 клас и ме очаква най страхотното лято.Чакам го с нетърпение.Молете се само в даскало да мине всичко наред !!!

Днеска с моето слънце цял ден съм била заедно ако не броим даскало разбира се .лед даскало отидохме у дома гушкахме се гледахме филм цукахме на компа

Е добре вече си  е късничко и мисля да лягаме лека и мека и сладки на всички 🙂

Вашият коментар

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

